"
★★★★★
Gittiğim en iyi güzellik merkezlerinden biri. Çalışanlar çok kibar ve hizmetler harika. Kullandıkları ürünler son model ve oldukça kaliteli. Gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
Müşteri Görüşleri
Gittiğim en iyi güzellik merkezlerinden biri. Çalışanlar çok kibar ve hizmetler harika. Kullandıkları ürünler son model ve oldukça kaliteli. Gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
Personel çok yardımsever ve hizmetler son derece profesyonel. Kesinlikle tekrar geleceğim! Harika bir deneyim yaşadım, saç ve cilt bakımı konusunda uzmanlar gerçekten işlerini biliyor.
Bu güzellik merkezi, benzersiz hizmet kalitesi ve profesyonel ekibiyle her zaman favorim. Cilt bakımı ve makyaj uygulamaları mükemmel! Herkese şiddetle tavsiye ederim.
Kirpik laminasyonum için geldim, sonuç inanılmaz. Artık her sabah hazır hissediyorum. Mine Hanım ve ekibi gerçekten işlerini çok iyi yapıyor, teşekkürler!